Analyse van de foto's die rondgaan laat ook meer details zien. Mooi moment om even verder hierop in te gaan.
Aan de voorkant van de nieuwe Harley-Davidson Pan America kan je goed zien dat een stuurdemper aanwezig is. De stuurdemper zou moeten voorkomen dat bij rare klappen die je bijvoorbeeld met de motor op een zandpad maakt de uitslag niet tot schade gaat leiden. Een mooie feature dus die standaard aanwezig zal zijn op de Pan America.
Bovenstaande foto laat meer details zien van het Revolution Max motorblok. Dit geheel watergekoelde motorblok laat verder weinig details zien van het inwendige. Wat wel te zien is, is dat het motorblok een onderdeel wordt of is van het frame en de stijfheid van de motorfiets.
Dat de Pan America een kettingaandrijving op het achterwiel krijgt was natuurlijk al bekend. Deze foto laat wat duidelijker dat deel zien, als ook de bescherming er om heen. Op het eerste zicht is het robuust genoeg voor een stuk off-road.
Natuurlijk heeft de Pan America goeie stoppers, zowel voor als achter krijgt het Brembo remmen. Aan de voorkant worden dat 2 schrijfremmen en achter een enkele. Natuurlijk ook ABS en het lijkt er op dat er ook tractie control aanwezig zal zijn op de Pan America. Bediening vanaf het stuur en zichtbaar gemaakt op het grote kleuren TFT scherm. Ik zou het mooi vinden als de bekabeling voor het remsysteem wat beter afgeschermd kan of zal worden. Want als je toch adventure gaat en van het asfalt af de bossen in, dan is een tak snel geraakt en dan wil je niet dat je remsysteem in de war wordt gegooid.